Alla inlägg den 5 december 2010

Av Lisa - 5 december 2010 19:10

Idag började dagen lite panikartat kl kvart i nio, jag hade ställt mobilen på kl 8 men det hade den tydligen glömt för inte ringde den som den ska:P Men upp i tid kom jag iaf, älsklingen och jag åt frukost tillsammans och sen promenerade vi till årbyskolan där vi mötte Jennie :) Hon och jag skulle nämligen åka med resten av ungdomsgruppen till en av medlemmarna och titta på hennes valpar ^^


När jag satte mig i bilen så kom jag på att jag inte hade någon aning om vad det var för valpar och hur gamla dom var, men sen kom jag på att ja det var ju valpar så då spelar det ingen roll :P men jag blev glatt överaskad när jag fick se att det var 11 st små flatcoated retriever valpar! gud vad dom var oförskämt söta! :D


Först var vi inne i valphuset och myste med dom men sen så tog vi ut dom i snön så dom fick rejsa av sig lite grann, det går inte så fort när man bara är ca 6,5 veckor :P Efter det blev det god fika inne i huset med dom övriga vuxna hundarna.

    


På eftermiddagen bjöd vi över Daniels föräldrar och ena bror på lite adventsfika och då fick jag en chokladask av dom :)


Nej nu ska jag gå ut en sväng med Melker och sen ska han få lite mat :)
//Lisa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards