Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Lisa - 4 januari 2011 10:46

Så nu har vi kommit hem från Mvc :) allting såg bra ut och bebisens huvud är fixerat ordentligt nu :) Vi fick en ny tid så den 13/1 ska vi tillbaka igen om bebisen inte kommit ut innan dess :)


Mina fötter mår inte riktigt bra idag, det var kämpigt att gå runt inne på affären så jag bestämde mig för att unna mig lite frukt! så det blir fruktsallad med mango, färsk ananas, apelsin och vindruvor här sen ^^

//Lisa

Av Lisa - 4 januari 2011 07:56

Nu ska jag bara hoppa in i duschen en snabbis och sen ska vi åka till vad som kanske blir vårat sista Mvc besök, det känns lite sorgligt.

Jag gillar verkligen hon jag går till!

Hoppas att jag får gå dit en gång till sen är jag nog berädd att klippa navelsträngen... bokstavligen :P Fast ja det är ju Daniels jobb ;)

//Lisa

Skapa flashcards