Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Lisa - 8 januari 2011 19:22

Molande mensvärk av och till, har mest legat i sängen och läst, sovit, läst, sovit, läs... ja ni fattar nog :P Men jag har märkt en konstig sak, mina armar och ben liksom domnar bort när jag sover :S känns jätte skumt när man ska försöka ta sig upp från sängen och händerna inte riktigt vill lyda. Som tur är så försvinner det ganska fort :) Jag börjar föresten fundera på om inte slemproppen håller på och försvinner lite då och då men jag vet inte riktigt, det kommer inte så mycket än så det kan ju vara annat också... fräsht :P


Sen vet jag inte om jag får skriva ut det här för Daniel men det gör jag iaf för jag tycker han är så söt ^^ Han sa till mig att han ville ha en egen blogg så jag hjälpte honom att fixa en så han har skrivit lite där ibland. Idag sa han att han hade skrivit igen så jag gick in och läste. Jag kan inte förklara med ord vad jag känner för honom, han är bra mycket bättre på det än mig men jag kan ju säga att jag blev överdrivet rörd och glad av att läsa hans blogg <3 kan vara mina galna graviditetshormoner men jag tror faktiskt att dom är oskylldiga den här gången :P

här är iaf hans blogg :) http://dannePP.bloggplatsen.se


Nu står han och gör pannkakor åt oss ^^ <3

Av Lisa - 8 januari 2011 13:16

Imorse när jag vaknade (okej kanske man ska säga förmiddagen :P) så sa Daniel att jag såg helt likblek ut och han ville att jag skulle röra på mig eller bli arg eller vad som helst så att jag inte skulle svimma, men jag kände mig inte alls svimfärdig, bara trött :P men sen när han gick upp så såg han att även han var blek så då började vi tänka på vad det kunde vara som gjorde oss så för ingen av oss kände oss speciellt dåliga, inte jag iaf. Men sen efter ett tag kom vi på att det nog måste ha varit för att vi har haft ventilationsfönstret stängt inatt. Vi sover alltid med sovrumsdörren stängd men i natt ville Daniel att vi skulle stänga fönstret också för han tyckte det blev kallt nu när dom har varit här och fixat våra element :) Så i natt ska vi testa att ha sovrumsdörren lite på glänt och se om det hjälper något :)


Nu håller jag faktiskt på och bakara bröd, grekiskt lantbröd :) vi hade inget bröd hemma men vi hade jäst så då tänkte jag att varför inte baka själv? det blir ju billigare och sååå mycket godare :) så nu står brödet på jäsning och ska snart soppas in i ugnen ^^


Igår kväll/natt hade jag föresten en jobbig molande mensvärk i ryggslutet och ont på magen som ett sträck runt naveln när jag fick samandragningar. Jag hoppas att det börjar förbereda sig nu ordentligt så h*n kanske kommer ut någon gång :P gärna imorgon på kvällen för på dagen ska jag hem till en kompis och så ska jag springa upp för hennes trappor :P och sen ska vi dansa och spela andra roliga spel på wii:t, och har jag tur så kommer även en annan kompis dit så då blir det ännu roligare :)

//Lisa

Skapa flashcards