Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Lisa - 9 januari 2011 22:45

Jag lyckades somna vid 5 imorse! och sen ringde väckarklockan kl 10 och då var det bara att gå upp efter som att jag ju faktiskt hade planer för dagen :)

Idag var jag nämligen hemma hos Nina. Hon, jag och sara var där hemma och spelade tvspel jätte länge och satt och pratade om allt mellan himmel och jord... och ja en hel del om barn också så klart :P


Efter ett par timmar var Sara tyvärr tvungen att åka hem och några timmar senare endå var det även dags för mig, shit klockan hann redan bli 21! Men Daniel snäll som han är kom och hämtade mig och körde till och med upp utanför deras port så jag skulle slippa gå i onödan på isgatan :P Men spike och Nina följde med ner och fast Melker fick syn på honom så skällde han inte, han gnällde till och med och viftade på svansen så jag tog ut honom och så fick dom hälsa och det gick faktiskt över förväntan :)

Visst Melker tyckte att Spike var lite för på ibland men jag tror att det har att göra med att han är så pass osäker i sig själv, men vi gick iaf en liten promenad och då funkade det fint så har vi tur så kommer dom kunna leka med varandra som vanligt igen om inte allt för lång tid :)


Jag har förövrigt haft molande värk i ryggen hela dagen och sammandragningar också och jag funderar mer och mer på om inte slemproppen har börjat låssna eller om kanske det har börjat sippra lite fostervatten så jag ska ringa till förlossningen imorgon och så får vi se vad dom säger :)

//Lisa

Av Lisa - 9 januari 2011 03:15

Att det ska vara så svårt att kunna somna?

Nu sitter jag åter igen hur pigg som helst utan någon antydan till att kunna somna snart. Jag gick och la mig kl 21:30 just för att jag inte ville vara uppe så sent idag också och sen dess så har jag legat och vridit och vänt mig ett bra tag, försökt och läst och till och med låtsas sovit men inget har funkat... vid 23-tiden gick jag upp ett litet tag igen för jag var tvungen att gå på toa och då satte jag mig i soffan en stund med Daniel och tittade på någon sport där man tydligen får puckla på varandra hur mycket man vill! första gången jag såg någon bryta näsan om jag säger så :S

Iaf så kände jag att jag blev lite trött när jag satt där så då skyndade jag mig in i sovrummet och la mig ner igen. Väl där blev jag pigg igen så då plockade jag fram boken igen (som jag förövrigt köpte när jag var på tuna park och hade bestämt mig för att ha med mig till BB, nu lär jag få köpa en ny) nu ett ex antal timmar senare är jag fortfarande inte trött men hungrig! Så jag skar två tjocka skivor av brödet jag bakade imorse och tog ett äpple och nu sitter jag med täcket  runt mig i soffan och ska mysa lite och läsa klart det sista i boken och förhoppningsvis så somnar jag här ^^

//Lisa

Skapa flashcards