Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Lisa - 10 januari 2011 23:32

Nu blir det ett litet små-äckligt inlägg!

Men när jag var på toa nyss så fick jag se att en stor del av slemproppen lossnat, typ i storlek som en 5 krona och genomskinlig med lite blod...så nu måste det ju absolut vara på gång :D jag har ju haft ont i ryggen som mensvärk hela dagen så forhoppningsvist händer det någonting innom dom närmaste dagarna! Me happy ^^ :D

//Lisa

Av Lisa - 10 januari 2011 20:46

Lite ondare har jag allt haft idag men inte tillräckligt på långa vägar =/

Jag har haft och har fortfarande konstant ont i ryggslutet och jag har även fått ont i lederna och det liksom domnar bort jätte enkelt om jag ligger lite för länge på den sidan. Så jag har i princip sovit bort dagen efter att jag dammsög... suck jag hatar att göra det men jag tror att det var välbehövligt.


Iaf så har älsklingen bakat en kladdkaka åt oss som står i ugnen nu så det ska bli gott att få smaska i sig den, tack älskling! <3

//Lisa

Av Lisa - 10 januari 2011 11:54

Jag ringde nyss upp till förlossningen och frågade om det möjligen kunde vara så att min slempropp höll på att försvinna och så beskrev jag hur det var och då svarade hon att enligt vad jag beskrev så gav jag en exakt beskrivning av hur det kunde gå till, så nu är det på gång ^^

Igår hade jag betydligt fler samandragningar än vad jag brukar ha och igår natt/ imorse så hade jag även värk i ryggen och lite i sidorna så snart kanske förvärkarna börjar sätta igång :D


Jag tror att jag ska plocka undan och dammsuga lite, packa det sista jag ska ha med mig till BB och sen massera Daniel för det har jag fått ett tips om att man ska göra för att vattnet ska gå :P

//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards