Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Lisa - 13 januari 2011 20:16

Så nu har jag sovit lite grann och mamma, Simon och Melvin har varit här och tittat på lilla underverket <3

Dom hade med sig pizza och cola så nu har vi lite matlådor till imorgon och det är faktiskt riktigt skönt för jag har ingen lust att stå och laga mat när jag kan sitta och mysa med Dexter ist ^^


Simon var snäll nog och tog med sig Melker hem till sig så vi kan konsentrera oss på våran lilla älskling <3

Just nu ligger han i mitt knä och tittar med stora ögon runt omkring sig mitt lilla hjärta <3


Här är en liten bild på honom när han är nästan precis ett dygn gammal, inte så bra bild men man ser ju iaf hur han ser ut :)

 

//Lisa

Av Lisa - 13 januari 2011 12:12

Tisdagen den 11 januari föddes våran lilla son Dexter <3


Allting gick bra fast det tog ganska lång tid men det var det värt :)

Jag återkommer med mer info och bilder senare när jag inte är så trött.

//Lisa


Skapa flashcards