Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Lisa - 17 januari 2011 21:47

Idag har Dexter varit på stan för första gången :)

Jag tror vi var nere 2-3 timmar och lillgubben låg och sov hela tiden, han är så duktig ^^


Imorgon ska vi till BB igen för fler provtagningar och sen ska vi väga honom igen, jag hoppas verkligen att han har gått upp ordentligt och att han inte längre ligger på gränsen till gulsot som han hittills har gjort.

Jag hoppas iaf på att han har gått upp ordentligt för nu äter han jätte bra tycker jag :)


Jag trodde väl aldrig att jag skulle tycka att det var så mysigt att amma ^^

Det är en sån närhet när man sitter där och det känns så underbart att höra honom andas så nära och man ser hur hans små händer öppnar och sluter sig om vart annat och så kan man gosa lite med hans underbart lena små fossingar samtidigt ^^

Det enda som är lite jobbigt är att jag har väldigt bra med mat åt honom så amningsinläggen som jag har räcker liksom inte riktigt till, dom blir överfyllda alldeles för fort men det är det värt ^^


Idag fick vi även ett brev med hans personnummer så nu existerar han även i registerna :)


  

Min lilla rump-nisse ^^

  

Två av mina älsklingar <3

  

Mamma älskar dig Dexter <3

//Lisa

Skapa flashcards