Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Lisa - 19 januari 2011 18:44

Idag fick Dexter bada för första gången någonsin! Jag tror att han tyckte att det var ganska mysigt för i början låg han bara helt tyst och tittade sig runt omkring och plaskade lite med fötterna och händerna ^^

Men sen när han låg där och njöt så kom han plötsligt på att han var hungrig så då började han gallskrika, så då avbröt vi badet och torkade honom lite och tvättade rent naveln ordenligt innan vi satte på blöjan och så fick han äntligen äta lite :)


Nu ligger han invirad i handduken och sover så sött i barnvagnen min lilla älskling <3

Jag är faktiskt himla glad över att jag har varit lat och inte lämnat tillbaka mammas kamera än för pappa Daniel filmade hela Dexters första bad :)

Så nu vet du vad jag önskar mig i födelsedagspresent mamma ;) en liten smidig kamera som man kan filma med :D

//Lisa

Av Lisa - 19 januari 2011 04:13

Nu sitter Dexter och jag framför datorn och sjunger till Katie Melua :)

Eller Dexter ligger och sover helt utslagen på rygg i mitt knä efter att ha proppat sin lilla mage full med mjölk ^^

Jag har kommit på att han gillar att lyssna på lugn musik när han inte kan somna om så då är det jätte bra med spotify :)

Men nu ska jag försöka smyga mig iväg till sängen och lägga både honom och mig själv utan att han vaknar, vi får se hur det går :)

Jag älskar verkligen min lilla plutt <3

//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards