Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Lisa - 20 januari 2011 22:44

Idag har Dexter haft besök igen!

Martina, Frida och Emma kikade förbi och gosade med honom fast han låg mest och sov :P Ibland orkade han dock lyfta lite på ena ögonlocket och kika lite på vem det var som höll i honom just för tillfället men sen slummrade man en stund till ^^

Han fick iaf jättefina kläder av dom :) Två små söta strumpor, ett par mjukisbrallor som ser ut som jeans och en hoodtröja med inbygd body!

Han kommer att se så cool ut i dom!


Föresten så har vi börjat med att ha honom sovandes i sin säng ist för i våran säng för Daniel läste om ett par som hade haft sitt barn i sängen och på morgonen när dom vaknade så levde inte deras barn längre... någon av dom hade rullat på bebisen så den dog :( Och det vill vi ju inte ska hända oss så nu får han sova i sin säng ist och det går ganska bra faktiskt :) Fast igår tog det 1,5 timme att natta honom, men är man envis så funkar det :)
Nu ska jag passa på att gå och lägga mig så kanske jag hinner sova en stund innan han vill ha mat igen :)

//Lisa

Av Lisa - 20 januari 2011 15:35

Idag fick Dexter ligga på sin fårskinnsfäll som han fick av min farmor för första gången, jag tror att han tyckte det var riktigt mysigt för han låg och sprattlade förnöjt säkert en 30minuter innan han började gnälla :)

Jag hann iaf ta typ 100st bilder på honom :P Men ni får nöja er med 3st :)         


Det blev visst 4st :)
//Lisa   

Ovido - Quiz & Flashcards