Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Lisa - 26 januari 2011 15:52

Idag har Dexter varit lite grinig, han har velat ligga nära nära men endå inte varit riktigt nöjd. sen har han sovit hur mycket som helst och ätit säkert en gång varje/varannan timme så han har väl kanske tänkt att spurta iväg med vikten :)

Vi har börjat fundera på om han kanske har växtvärk eftersom att han är så gnällig och dessutom sover och äter så mycket. Annars är han lika pigg som vanligt :)


Har ni tänkt på hur fruktansvärt tråkigt det är att laga mat när man inte har någon lust? Jag är sugen på typ lasagne och en massa andra saker som tar lång tid att göra men jag orkar inte göra det :P så idag blev det kyckling, bacon och någon sås jag rörde ihop och ris till det till lunch. Nu kommer det jobbigaste, man måste laga mat en gång till :P tror jag ska be Daniel att laga maten ikväll ^^
//Lisa

Av Lisa - 26 januari 2011 04:14

Det är skapligt irriterande att ha alla möjligheter i världen att verkligen kunna sova men endå inte kunna somna... Älsklingen sitter i vardagsrummet med Dexter i bärsjalen där han sover hur nöjt som hellst, själv ligger jag i sängen, nersläkt överallt och kan verkligen inte förmå mig själv att somna.

Jag ska nog testa att sätta på lite lugn musik på låg volym så får vi se om jag får någon sömn inatt annars får jag väl sova bort hela dagen imorgon :P
//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards