Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Lisa - 28 januari 2011 19:44

Jag kan inte sluta att förundras över hur otroligt fantastisk min son är, han är verkligen det bästa som har hänt mig :)

Nu ligger han inlindad i en handduk i soffan <3 vi har badat och den här gången så låg han och plaskade i säkert 30minuter och tyckte att det var jättehärligt att ligga och plaska :)

Han log flera gånger under tiden och mitt hjärta höll på att flyga iväg kändes det som, det är verkligen något specielt när han ler <3

//Lisa

Av Lisa - 28 januari 2011 10:51

Jag tror att Dexter har fått den snällaste storebrorsan man kan ha i hundformat!

Imorse när vi åt frukost så testade vi att sätta Dexter i bilstolen så att han kunde få vara med men att vi slapp hålla i honom och det verkade han gilla :) Iaf så tyckte Melker att det var jätte spännande att han var på golvet :) Han försökte flera gånger att hoppa upp och lägga sig hos Dexter men det fick han ju inte så klart så då försökte han sno Dexters leksak vilket han inte heller fick :P Helt plötsligt kommer han med sitt älskade tuggben och lägger det på kanten av bilstolen och tittar sen på Dexter, eftersom att han inte gör någon antydan till att ta benet så puttar Melker det närmre och närmre honom och verkligen visar att  han vill ge Dexter benet ^^

Det såg så himla sött ut :)
//Lisa

Skapa flashcards