Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Lisa - 1 februari 2011 23:13

Idag var Daniel och hämtade Melvin och när dom kom hem så var det dags att åka till bvc med Dexter :) Melvin följde med och dokumenterade det hela genom att ta minst 100 bilder och en massa små filmer :P

Dexter har vuxit på sig jättebra och han var så duktig som vanligt :)

Sen fick vi med oss D-vitamin som han ska börja få från och med nästa vecka när han är 4 veckor gammal :)


När vi kom hem så fick Melvin titta på ett klipp på youtube och sen så åt vi mellis tillsammans allihopa :) Efter Mellisen så tog Melvin och jag fram hans engelska läxa och så gjorde vi färdigt den, det var faktiskt ganska avancerad engelska för att vara för någon som går i första klass men han var verkligen jätte duktig och kunde läsa alla meningarna och även översätta dom för mig utan problem och sen lärde jag honom två nya ord, actualy och spell så nu kan han även dom :)

Vid 18-tiden kom Petter med kinamat från ming palace och ett tag efter kom även mamma så då åt vi tillsammans innan dom åkte hem och vi blev ensamma kvar.


Då passade Dexter och jag på att ha en liten mysstund innan han somnade på mig, mitt lilla hjärta <3

//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards