Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Lisa - 8 februari 2011 18:57

Det blev en promenad idag också :) Den här gången gick vi bort till stan och kikade lite innan vi vände hemmåt igen. Två timmar ungefär tog det allt som allt.

I början var Melker jätteduktig och skällde knappt på dom andra hundarna men sen när vi kom in i stan så blev han lite stressad av all rörelse där borta så då blev hundmötena värre, men jag tycker att han skötte sig riktigt bra iaf :)


Mamma och Simon kommer över i kväll och så ska vi titta på en film tillsammans :) Jag tänkte passa på att bjuda på chokladtryfflarna jag gjorde igår också så dom står och tinar nu så dom blir extra goda:) Jag och älsklingen var tvugna att provsmaka en varsin efter som att det blev lite misslyckat när jag gjorde dom men det var inget fel på dom :) Jag tror nog att jag ska smyga ut en gång till och smaka en till utan att Daniel märker det ^^


   Min lilla solstråle imorse när vi satt och åt frukost <3 
//Lisa

Skapa flashcards