Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Lisa - 10 februari 2011 23:32

Idag hämtade vi Melvin på skolan och så åkte vi raka vägen till hundcentret och köpte mer mat till Melker :) Medans Daniel betalade så gick jag och Melvin runt i butiken och tittade på en massa saker och testade olika halsband på Melker, nästa blir nog ett halvstryp ^^ Men iaf så nämde Melvin lite sådär i förbi farten att han minsan önskade sig en liten hundvalp och att det låg högst upp på hans önskelista. Han talade också om att han tyckte att vi nog borde skaffa oss en hund till och att han då kunde få ha den som sin :P Undra var han har fått det där ifrån ^^


När vi var klara där borta så åkte vi hem till mamma och Petter där Älsklingen lämnade av mig, Melvin, Dexter och Melker  :) Vi tittade på film och så lagade jag mat, köttbullar och stuvademackaroner till Melvin och lax, potatis och sås till oss andra som tydligen var himlans populärt vilket alltid är kul :)
Efter maten tittade mamma och jag på en till film och när Melvin hade somnat så anslöt sig även Petter :)
Älsklingen kom inte och hämtade mig förrens klockan var 22 för då var filmen slut :)
//Lisa

Skapa flashcards