Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Lisa - 11 februari 2011 23:37

Vi kom faktiskt till västerås och Ikea säkert och jag tycker inte att det var så farligt på vägen som man hade hört :)
Melker lämnade vi av hos mamma så han skulle slippa sitta i bilen.
När vi kom fram så mötte vi upp tjejen som jag skulle köpa lite saker av (första delen av min hemlis^^) och sedan gick vi in på Ikea och åt köttbullar och potatismos innan vi gick in och började handla :) Vi köpte fyra mjuka klossar till Dexter och en mobil som vi ska hänga över skötbordet :) och sen fick Melker sin obligatoriska råtta, den här gången en brun :)

Dexter var jätteduktig hela tiden när vi var borta :) Först som han som en stock i bilen dit, sen sov han medans vi åt maten och sen vaknade han och låg och tittade ett tag innan han blev hungrig, så då bytte vi blöja och så fick han äta lite innan vi gick vidare. Men det var tydligen väldigt spännande att vara på Ikea för sen ville han inte sova mer och inte ville han ligga i våran provisoriska vagn (kundvagn med hans bilstol i :P) nej han skulle minsann ligga hos pappa och kika på allting  :)

När vi hade betalat allting så gick vi till paketinslagningsbordet och klädde på honom overallen och då var han tydligen jättetrött för han somnade medans jag höll på och bökade med honom :P och inte vaknade han till när jag lyfte upp honom och satte honom i bilstolen heller:P Sen sov han hela vägen hem igen :)
//Lisa

Av Lisa - 11 februari 2011 10:59

Usch för all den här snön! I vanliga fall har jag inget emot snö men just idag skulle det ha varit trevligt om det inte kom så mycket iaf. Vi ska ju till västerås och fixa med del 1 av hemlisen och sen till ikea.

Vi har velat fram och tillbaka mycket om vi ska åka eller inte och efter att ha kontaktat henne vi ska möta så har vi kommit fram till att vi ska åka, men VÄLDIGT försiktigt! Hon kunde nämligen inte förrens nästa månad annars =/
//Lisa

Av Lisa - 11 februari 2011 01:19

Om 3 dagar är det alla hjärtans dag och jag här bestämt mig för att jag ska göra någonting speciellt till min älskling i år och ni som känner mig väl vet att jag tänker ge mig på att baka något igen :) Jag tror att jag har hittat det perfekta receptet för det här ändamålet, jag hoppas iaf det för det verkade iaf väldigt gott :)
Imorgon ska jag nog gå till affären och kompletera det som fattas och sen kanske något att dekorera det hela med eftersom att det faktiskt är alla hjärtans dag :) Sen återstår det svåraste.... att få ut min väldigt nyfikna sambo ur huset så jag kan baka i fred eftersom att jag vill att det ska bli en överraskning :) om han nu inte hinner läsa om det här först men då hoppas jag att han har vett nog att åka till Sina föräldrar eller något :P
//lisa

Ovido - Quiz & Flashcards