Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Lisa - 12 februari 2011 14:37

Igår fick jag jättefina röda tulpaner och chokladhjärtan av min älskling helt utan anledning <3


I natt hade jag verkligen svårt att somna, eller ja jag satt och pratade på msn med en av mina absolut bästa vänner till klockan var kanske 03:00-03:30 någon gång <3 Sen tittade jag på en film så jag somnade nog inte förrens när klockan var närmare 05:00 =/
Jag och Dexter sov inne i vardagsrummet i natt för jag ville att Daniel skulle vara utvilad när han skulle upp tidigt på morgonen idag och åka till någon stad (minns inte vilken) med sin pappa och sina bröder och köra folkrace :)
Klockan 05:50 väcker Daniel mig och säger att Dexter är hungrig. Han hade tydligen skrikit ett tag utan att jag hade vaknat :S Det har aldrig hänt förut!
Men jag antar att jag helt enkelt var för trött.
Dexter fick iaf äta lite och sen somnade vi båda två igen och när vi sen vaknade så hade älsklingen åkt iväg.

Då gick vi och bytte blöja, gick en promenad med Melker och sen gick vi alla tre och la oss och sov en timme till i sängen :P

När klockan var ungefär 10:00 så gick vi upp på riktigt och åt frukost och sen somnade Dexter igen i babysittern så då passade jag på att diska lite.
Sen rätt som det var så knackade det på dörren, och där stod morfar och bonusmormor Ulla och ville ha lite vatten :) så det fick dom så klart, och så fick dom även se Dexters otroligt söta leende för han har nämligen börjat le tillbaka nu när man pratar med honom ^^ Mammas lilla älskling <3


När pappa och Ulla hade gått så komma mamma och Anna förbi, Mamma hjälpte mig att diska klart och sen så städade vi köket, hallen och badrummet tillsammans medans Anna var ute på promenad tillsammans Med Dexter och Melker :)
Det var jätte skönt att få lite hjälp att städa när jag hade fått tummen ur och tagit tag i det så det känndes inte alls lika tugn när mamma var här och hjälpte till så tack för det mamma! :) <3

Nu ska jag fortsätta städa i vardagsrummet och sovrummet innan älsklingen kommer hem hade jag tänkt och så ska jag försöka få upp dom där nedrans gardinerna i vardagsrummet!
Längtar tills min älskling kommer hem så jag får krama honom <3
//Lisa

Skapa flashcards