Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Lisa - 16 februari 2011 16:42

Usch idag har jag inte haft lust att göra någonting egentligen =/
Jag har iaf äntligen tagit tag i att försäkra Dexter så det är iaf fixat nu och sen byggde jag ihop spjälsängen och ställde den på plats. Fast jag ska ha kvar vaggan ett tag också utifall han skulle behöva bli vaggad för att somna på natten ^^

När jag endå var inne i sovrummet och härjade så plockade jag undan lite snabbt och dammsög golvet så det iaf ser lite bättre ut där :)


Nu ska jag sitta framför datorn och ta mig en apelsin eller två och så får vi se om jag får ork till att göra något annat sen. Jag längtar tills nästa månad någon gång när det är dags för del 2 av hemlisen ^^ men det känns väldigt långt tills dess =/
//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards