Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Lisa - 4 mars 2011 14:15

Nu är målaren här igen och gör så fint åt oss, vi får vita socklar i sovrummet i stället för bruna för han hittade inte rätt nyans. Så jag hoppas att det blir bra :)
Melker, nyfiken i en strut som han är hann få färg på sig redan innan målarn öppnat locket på färgburken så nu är han förvisad ut till hallen och vardagsrummet vilket han tycker är jättetråkigt för han vill ju leka med penslarna :P Som tur är för Melker så håller Daniel på och fipplar med datorn så det finns mycket som är spännande här också ^^

En riktigt irriterande sak som har hänt är att jag har tappat bort mitt bankomatkort så nu måste jag ringa och spärra det och sen ordna så att jag får ett nytt kort. Det positiva med det här är att mitt kort går ut i september i år så jag skulle endå behöva byta det förr eller senare :)

Nu är det inte så lång tid kvar tills jag avslöjar hemligheten, kanske 1-2 veckor bara ^^

//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards