Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Lisa - 7 mars 2011 15:06

Gårdagen började riktigt bra, först ungdomsgruppen på hundklubben med Jennie och för att sen åka tillbaka dit på tjejkväll med Jennie och hennes mamma :)
Det var supertrevligt och dom hade ordnat så att dom bjöd på tacos och det var en del försäljare och sen till och med en fotograf där som tjatade på mig att hon ville fota Dexter :P Men hon fick nöja sig med att fota hundar och en och annan valp.


När jag kom hem sen så fick jag ont i huvudet och i halsen sen tog det inte mer än 30 minuter så hade jag feber och ont i lederna också. Så dagen slutade lite mindra bra ihopkrupen under två täcken med feber och frös gjorde jag också! usch. Men idag känns det faktiskt mycket bättre, ingen feber i alla fall :) och målaren har varit här och gjort iordning det sista.

Ikväll ska jag nog laga iordning något med lax för det är jag sugen på :)

//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards