Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Lisa - 24 mars 2011 20:07

Jaha nu ringde mamma och frågade om det var fel på hennes mobil eller om jag inte hade skrivit något här så då kände jag mig lite tvungen att uppdatera lite igen :P

Jag kommer inte ihåg vad som hänt dom här dagarna som gått men idag har inte varit någon rolig dag. Hela dagen har varit slö och tråkig och det enda som har avbrytit det är promenaderna med Melker och Dextergos annars har det inte varit så himla mycket positivt idag...
Sen blev det inte bättre av att Dexter satt i babysittern som vanligt och när jag pratade med honom så reagerade han knappt så jag gick fram närmre och tittade på honom så sitter han och skelar vilket inte är helt ovanligt hos små barn men han slutade liksom inte och när jag försökte få honom att titta på mig så var det som att han inte riktigt var närvarande :S och sen helt plötsligt så vandrar det ena ögat iväg innåt så man tillslut bara ser 1/3 av irisen! Det såg ut som något hämtat ur en skräckfilm, Daniel ringde till sjukrådgivningen och dom sa att vi skulle åka till bvc imorgon och prata om det så att vi ska hålla det under uppsikt utifall om det blir något mer av det.

Så nu ska vi gå iväg och handla något gott för just nu känner jag att jag behöver stoppa i mig något gott och det tycker jag att vi förtjänar efter den här skitdagen rent ut sagt. Så nu tänker jag ignorera för en stund att jag har lovat mig själv att inte äta något onyttigt på två veckor...

/Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards