Alla inlägg den 1 april 2011

Av Lisa - 1 april 2011 15:03

Idag kommer Nina, Sara, Cia och lilla Kiara hit på tacoskväll :) Dexter får vara med så klart trotts att det är tjejkväll men Daniel och Melker åker ut ;)

Fast det är inte så synd om dom för dom ska nämligen vara hemma hos Daniels föräldrar där han har lyckats tigga till sig tacos han också för han blev lite besviken när jag sa att han inte fick vara hemma :P


Igår var hela familjen hemma hos mamma hela dagen för vi hade nämligen en mattläggare på besök, en grinig sådan som klagade på att vi var lite sena... men han då som kommer 1,5 månad senare än vad han själv har sagt och sen inte hör av sig?! Men iaf så har vi fått en ny plastmatta i köket nu :)


Medans Daniel och Dexter hämtade Melvin i skolan så gick Melker och jag på en riktigt lång promenad! Super härligt i det här sköna vårvädret ^^

Nu ligger Dexter på mage på golvet och talar om för mig att det här var faktiskt inte alls så kul om inte du ligger här mitt i mot mig så det är väl lika bra att jag går och lägger mig där :P

/Lisa

Skapa flashcards