Alla inlägg den 9 april 2011

Av Lisa - 9 april 2011 11:52

Igår så var jag, Dexter och Melker ensamma hemma från 16:30-01 ungefär.

Jag tror att det är första gången som jag är ensam med Dexter så där länge men det gick jättebra :) fast det kanske var för att han sov hela tiden? :P

Nästan direkt efter att Daniel åkte så började han gnälla och inte vara nöjd med någonting. Jag testade att byta blöja, ge honom mat, leka, gosa, försökte få honom att somna... ja ingenting fungerade och helt plötsligt började han gallskrika precis som han gjorde när han fick sprutorna så då misstänkte jag att det var för dom så jag gav honom  lite panodil (som han faktiskt tyckte var gott!) och sen så höll jag honom tätt i mot mig tills han lugnade ner sig och sedan stoppade jag ner honom i vagnen, gav honom nappen och gick iväg till sovrummet för att hämta en av hans trasor och när jag kom tillbaka så hade han redan somnat <3 Sedan sov han till kl 22, var vaken ca 30 minuter och sov tills kl var 01:30 innan han somnade  om igen efter att han hade fått lite mat :)

Var var då Daniel? Jo han var på grabbkväll :) Han och en kompis träffades på stan och sen åkte dom hem till en annan kompis och våldgästade honom :P
Dom pratade en massa skit, skrattade och klappade ödlor! (avundsjuk? Jag? Nej då :P) Sen så var han så snäll så han fixade en jättebra present till mig :D Eller två rättare sagt ^^



Idag stack Daniel iväg igen, till Södertälje för att titta på rugby så vi blev ensamma igen. Vi tog en promenad och mysade oss lite i vårsolen och sen gick vi in och åt frukost alla tre :) Ikväll blir det tjejkväll igen med Nina, Cia, Kiara och sara. Den här gången är vi hemma hos Nina så då blir det nog att spela lite Wii :D 

Skapa flashcards