Alla inlägg den 10 april 2011

Av Lisa - 10 april 2011 23:39

Daniel vill att vi ska köpa någon reptil och jag kan väl inte neka till att jag är bra sugen nu när vi har terrarium så det räcker och blir över ^^ Men just nu bor iaf hamstrarna Vidar och Silver där. Silver är alltså namnet som Melvin valde men som jag har haft så svårt att ställa om mig på men nu ska jag göra ett sista försök och lära mig att han faktiskt heter Silver så från och med nu kommer jag alltid att skriva Silver och inte Brimer!  Och om jag skulle glömma mig får ni snällt påminna mig :P

Iaf så fick jag två terrarium av Daniels kompis pappa, så himla snällt! och dessutom så fick vi byrån som ena terrariet stod på så det var ju alla tiders :)
Resten av dagen spenderades med att rensa och tvätta terrariumena ordentligt, möblera om i vardagsrummet och till sist ställa i ordning terrariumena så Vidar och Silver  skulle kunna flytta in :)

Till kvällsmaten fick vi sällskap av Simon som också var sugen på hemmagjord pizza och så köpte han med sig cola :)

Nu ska jag snart gå in i sovrummet och däcka i sängen för jag är helt slut! :) Natti natti.

      

Och tillsist en förbaskat söt bild på Silver :)

 

Av Lisa - 10 april 2011 11:40

Igår var jag som sagt hemma hos Nina på tjejkväll, tyvärr så var det bara Sara och jag som kom för Cia skulle på bio med sin sambo så vi hoppas på att dom hade det lika bra som vi :)
Nina bjöd på flera olika sorters ostar och kex, godis och lite att dricka. Jag testade till och med en mögelost men det var ingenting för mig :P

Det var jättekul som vanligt! Vi tittade på slutet av Titanic, Big Brother, spelade wii och pratade i timmar :) Ingen av oss åkte där ifrån förrens klockan var efter 1 någon gång :P


Nu ska vi snart åka till Daniels kompis Henke och så ska jag få kika på mina presenter om det är något att ha ^^


Skapa flashcards