Alla inlägg den 28 april 2011

Av Lisa - 28 april 2011 13:29

Eftersom att det har varit väldigt dåligt om bilder på min lilla stjärna så kommer här en massa bilder som jag tagit i april :)

       

Av Lisa - 28 april 2011 13:28

           

Av Lisa - 28 april 2011 13:27

             

Av Lisa - 28 april 2011 12:38

             

Av Lisa - 28 april 2011 09:47

Igår kände jag för att jag ville ha lite sällskap på promenaden så jag ringde till min kära Jennie och frågade om vi inte skulle gå tillsammans och det ville hon :)

Precis när vi höll på att avsluta samtalet började Melker tokskälla så då fick jag ta hand om honom så han lugnade ner sig och sen tittade jag efter om det var någon på dörren vilket det också var, mamma :).


Jag bjöd henne på lite lunch, Dexter fick en massa fina kläder och två dregglisar, det behövs kan jag lova! Sen gjorde vi iordning en "te to go" till mamma och så gick vi och mötte Jennie med hundarna.

Det gick förvånandsvärt bra tycker jag och det var faktiskt inte Melker som skällde först vilket kändes ganska bra eftersom att det alltid är han som gör det i vanliga fall :P Jag tror vi var ute ungefär en timme och gick tillsammans innan vi skildes åt.

Tack Jennie för en supermysig promenad! och mamma så klart ;)



Idag är jag lite irriterad för det är nämligen så att jag tappade bort mina nycklar för ett par dagar sen så vi har delat på Daniels hemmanyckel men idag glömde han att slänga in den genom brevinkastet som han brukar och ska göra så nu är vi strandsatta här hemma tills han kommer hem igen... om 7 timmar :( Om jag har tur så kanske han kan komma hem på lunchen så får jag nyckeln då och vi kan gå ut :)

Av Lisa - 28 april 2011 09:30

Jag vill tipsa om en tävling där man kan vinna en personlig almanacka så det tycker jag att ni ska gå in och göra!

Tävlingen finns här: http://enfamiljehistoria.blogg.se/2011/april/tavling-personligalmanacka.html?_tmp=c3a2b1d3a66c0afa9c285c0d346dc295202b9b6c

 

Ovido - Quiz & Flashcards