Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Lisa - 17 maj 2011 09:50

Igår när Daniel kom hem från praktiken så var han sugen på att baka en äppelpaj så vi smsade hans föräldrar att dom skulle komma och så bjöd vi dom på en äppel och päronpaj.

Daniel är riktigt duktig på att baka och laga mat vilket är jätteskönt dom dagar när inte jag orkar stå i köket för jag vet endå att det blir något gott :)


Dexter charmade farmor och farfar som vanligt och skulle absolut stå och hoppa i deras knän hela tiden fast han blev riktigt trött mot slutet. Dom försökte få honom att sitta men då blev han jättearg :P


Nu till det mindre roliga, jag kände under hala dagen att jag började få mjölkstockning igår men tänkte inte så mycket mer på det eftersom att det inte gjorde så ont. Men i går kväll när vi skulle gå och lägga oss gjorde det hur ont som helst och jag fick feberfrossa. Daniel fick sköta Dexter hela natten fast han skulle upp tidigt för jag kom nästan inte äns upp ur sängen för att det gjorde så ont. Så fort jag lyfte armen eller spände ryggen lite så gjorde det jätteont men värst var det nog när han skulle äta :(


Nu på morgonen gör det fortfarande ont när jag rör mig och annars ömmar det bara hela tiden och så har jag ont i kroppen efter febern igår. Men Dexter är iaf glad som vanligt :)


Ovido - Quiz & Flashcards