Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Lisa - 18 maj 2011 14:34

Nu har snart den här dagen också passerat och den har faktiskt varit ganska bra fast jag har tvättat :P

Dexter vaknade med ett stort leende på läpparna och sparka pappa i ansiktet med sina små svettiga fötter innan han rullade över till honom och somnade om <3

Sen vaknade vi igen vid 8-tiden och gick upp och åt frukost.

Vid lunchen så gick vi och mötte Daniel som hade köpt sköljmedel så jag kunde tvätta om Dexters kläder och då passade vi på att sätta oss i en lekpark en liten stund och bara var. Melker testade på att gunga, både i mitt knä och själv och sen fick han utmana sitt balanssinne med att stå på en annan gunga vilket han tyckte var ganska roligt.


Vi gick hem och så fick Dexter smaka lite mer potatis och det är fortfarande inte gott men han gör inte alls så mycket grimarser som i början så det är väl ganska positivt :P Men han verkar ha kommit på att man inte behöver svälja utan man kan spotta ut det där äckliga för det känns som att allting bara kommer ut igen.


Nu sitter jag och äter en sen lunch och väntar på att kläderna ska bli torra i tvättstugan så jag får vara lite ledig sen :)

Tvättstugan är förövrigt ett utmärkt ställe att ställa en grinig bebis som inte vill somna, Dexter somnade på mindre än 1 minut av dom surrande maskinerna :)

Ovido - Quiz & Flashcards