Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Lisa - 19 maj 2011 09:33

Ja idag var uppvaknandet inte lika trevligt som det brukar vara. Jag vaknade av en hög duns och sen Dexter som började gallskrika! Jag hann nog inte äns fatta vad som hade hänt helt plötsligt så hade jag honom bara i famnen och tröstade honom och försökte se om han hade skadat sig någonstans. Han var hel som tur var och efter ett litet tag började han le och prata som vanligt så det var antagligen inte så farligt men ont gjorde det nog.

Daniel stoppade in hela sitt täcke under madrassen (eftersom att kudden tydligen inte är tillräcklig längre) och sen fick Dexter ligga och ta det lugnt en liten stund men det ville inte han, han snurrade runt på mage på en gång och tränade på att ta sig frammåt och ville inte alls ligga still så nu är jag inte lika orolig längre. Han visar inga tecken på att ha ont eller skadat huvudet på något sätt men jag ringde ändå mamma och pratade lite för att lugna ner mig själv lite :) Hon tyckte inte heller att det verkade vara någon fara men vi kom överens om att det nog är en bra idé att skaffa en första hjälpen låda nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards