Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Lisa - 31 maj 2011 11:28

Så nu ska jag skriva, vi hamnade på parken zoo igår så därför skrev jag inget igår :)


I fredags så kom farmor och hämtade mig och Dexter för vi skulle nämligen åka till tuna park och handla som vi alltid gör innan jag fyller år men först så åkte vi och hämtade Simon också, första gången som Simon och jag får handla samtidigt till våra födelsedagar med farmor :P


Först tittade vi inne på dressman till Simon men det fanns inget som han gillade så då tyckte han att vi skulle titta lite på kläder till mig ist så han smet så fick farmor och jag gå ensamma :P

Vi gick in på gina tricot och tittade lite och provade lite men efter ett litet tag blev Dexter hungrig och började gnälla så det blev inte så mycket tid i den affären men två t-shirts och en annan tröja fick vi med oss där ifrån.

Farmor gick iväg för att leta efter Simon och jag och Dexter gick och ställde oss och väntade på att få komma in i amningsrummet/toaletten men efter typ 20-30 minuters väntande så tröttnade både jag och Dexter på att vänta så vi knackade på och frågade om vi också fick komma in vilket vi fick som tur va :)

Dexter han både få mat i magen och blöjan bytt utan att den andra bebisen hade ätit klart och då kände jag mig ganska tacksam över att Dexter är så snabb och oftast äter på ungefär 10 minuter :)


Sen mötte jag upp farmor och Simon och så beställde vi lite mat, fläskfilé, klyftpotatis med zatziki :) gott gotti gott gott^^

Sen fick vi öka tempot lite för Simon tyckte att det var fruktansvärt tråkigt att gå om kring på tuna park med mig och farmor som gärna tittar ordentligt men vi kom iaf hem med lite påsar så det var helt klart en bra dag :)


Efter tuna park åkte vi hem till Daniels föräldrar och hämtade Melker och sen släppte farmor av oss allihopa hemma hos mamma där vi sov över :)

Ovido - Quiz & Flashcards