Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Lisa - 17 juli 2011 10:10

Jaha, idag kommer mamma, Petter och Melvin hem igen så nu måste jag städa, städa, städa! Det mesta är undanplockat ju iaf bara disken, dammsugning och sen bädda med rena sängkläder som är kvar.

Just ja sen måste jag åka och handla också eftersom jag lovade att stå klar med lunchen :P

Av Lisa - 17 juli 2011 00:03

Idag har Dexter haft en heldag med sin pappa <3

Jag har varit hos Simon hela dagen och vi var till djuraffären och tittade lite innan vi åkte och handlade med farmor.

Från 11-17 var jag hos honom! :O Jag var lagom trött när jag kom hem kan jag säga.

Simon körde iaf hem mig till Daniels föräldrar där jag och Daniel låg i deras supersköna soffa och invigde deras nya tv med att titta på två filmer :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards