Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Lisa - 28 juli 2011 21:12

Idag så har Dexter flängt mer än vanligt och jag hittade honom i Melkers koja efter att jag vänt mig om och torkat händerna :P

Egentligen får han inte vara där men jag var bara tvungen att föreviga stunden <3


 


På eftermiddagen tog vi oss en liten promenad till en öde lekpark, jag har iaf aldrig sätt någon annan vara där och det passar oss fint^^

Dexter fick testa på att gunga igen men det som var roligast var att stå i sandlådan. Ja man kan ju inte sitta heller, nej hålla mamma i händerna och borra ner tårna i sanden det är härligt det!

Men sen så kom jag på att jag ju hade tagit med mig kameran så då fick Dexter snällt flytta sig till gräset och det var inte fy skam det heller ;)


                 


Den sista bilden är på Dexters nya vagn :)

Av Lisa - 28 juli 2011 10:48

Enda sedan Dexter var liten (eller ja ännu mindre) så har vi kört barnvagnen på gräset i kanten med ena sidan av vagnen för att han ska somna lättare och hittills har det funkat klockrent. Men tror ni inte att idag när jag var ute med nya vagnen på första morgonrundan med den så kör jag i en hög med hundbajs som låg gömt i gräset! Det var i och för sig bara en tidsfråga innan det skulle hända eftersom att det verkar som att det är bara jag som plockar upp efter min hund. Men det känns lite surt att det var på den här vagnen och första promenaden dessutom, vad är odsen på det liksom? :P


Så där fick jag stå och torka bort hundskit från däcket med maskrosblad och hoppas på att ingen fick syn på mig med detta skitgöra :P


Dexter verkar förövrigt trivas väldigt bra i vagnen, han ligger och pillar lite (vilket han förövrigt gör hela tiden, pillar, känner och tar på allt han kommer åt!) innan han somnar lugnt och skönt :)

Ovido - Quiz & Flashcards