Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Lisa - 14 augusti 2011 22:26

Jag har ju glömt att lägga in den här filmen på min buspojke, han är aldrig stilla! :P
Jag vet inte hur många gånger jag fick ta bort honom där ifrån :S


 

Av Lisa - 14 augusti 2011 22:10

Idag har Daniel haft Dexter hela dagen så jag passade på att träffa Sara och Nina igen :)
Ninas sambo Marcus erbjöd sig att passa Melker medans Nina och jag gick mot Saras föräldrar tillsammans med Spike.
Sara och Felix mötte oss utanför så Felix och Spike fick hälsa ordentligt på varandra innan vi släppte dom på tomten :) Det gick jätte bra och det var nog bara Zorro (Saras föräldrars hund) som var missnöjd efter som att han inte fick vara med, Snusk gubben :P

Här är en riktigt dålig bild på två söta buspojkar :)


Sen har jag bara plockat undan och dammsugit hos mamma, spelat wii, blivit bjuden på mat och sen åkte jag hem och nattade Dexter som hörde när mamma kom hem <3

Av Lisa - 14 augusti 2011 10:36

Dexter har varit lite jobbig i natt, Igår sov han bara kanske 20 minuter på lunchen och han brukar sova minst 1 timme så han var inte direkt pigg efter den korta sovturen och inte ville han somna om heller. Han ramlade och slog sig hela tiden efter som att han var så fruktansvärt trött och tillslut när klockan var 15 så lyckades jag få honom att somna en stund till, men efter bara några minuter så var han uppe igen. Han kunde verkligen inte sova igår.
Då tog vi en långpromenad med Melker och så fick Dexter sitta upp i vagnen hela tiden. Då gick det ganska bra att vara vaken för allting är ju fortfarande så spännande när man är ute :)
Innan vi gick in igen så passade vi på att gunga lite och då blev han så glad och satt och log stort hela tiden! :)

När vi kommer in var klockan typ 17:30 så jag bestämde mig för att han kunde få sin kvällsgröt lite tidigare vilket var ganska uppskattat.
Jag började natta honom en halvtimme tidigare efter som att han var så trött men han ville inte somna så jag fick gå omkring med honom i bärselen typ en timme innan han somnade till slut.

Han sov jätteoroligt och vaknade till flera gånger och skrek men somnade på en gång när jag lade honom ner igen och lade på honom täcket.

Eftersom att Daniel inte var hemma så satte jag mig och spelade the sims på wii :)
Det var faktiskt riktigt roligt! Men jag var tvungen att ringa till Simon och fråga hur man gjorde för att få igång skiten :P
Jag spelade från klockan 20 till 01 :O snacka om att man förlorade tidsuppfattningen :P


Nu på morgonen, eller ja vid 9 så gick Melker och jag ut och gick blå spåret tillsammans :) Supermysigt att gå i skogen på morgonen.
Vi mötte två hundar, första gick jätte bra och han skällde inte alls mycket, med den andra gick det inte lika bra eftersom att den gick precis bredvid oss men han var duktig iaf :)

Ovido - Quiz & Flashcards