Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Lisa - 16 augusti 2011 16:30

Idag när vi var ute så bestämde jag mig för att gå åt andra hållet i stället för att ta den gamla vanliga vägen. Sagt och gjort så styrde jag vagn och hund mot skiftinge skolan och så gick vi runt där i krokarna en stund.
Jag hade tänkt släppa Melker inne på deras fotbollsplan som är mer eller mindre inhägnad men där var det förstås ett gäng småpojkar som sparkade fotbol så vi gick vidare.
jag behövder inte gå många meter när jag fick syn på en gamal bortglömd fotbollsplan med täta höga buskar på tre sidor och skog på den sista sidan, perfekt!


Så Melker fick kuta runt där och så fick han leta köttbullar så han var superglad ^^

Sen mötte vi en massa hundar också och det gick superbra! han sa nästan ingenting <3

Av Lisa - 16 augusti 2011 10:06

Jaha vad ska man säga? Vi skulle ha fått svar i helgen om vi har kommit in på kursen eller inte men än har jag inte fått reda på något. Jag hoppas verkligen att jag får svar innan imorgon för jag vill verkligen inte behöva ringa till dom och fråga varför det tar sån tid =/

Jag kan förstå om dom prioriterar dom som gick valpkursen i våras men Melker och jag har väntat sen i våras på att få gå den här kursen eftersom att vi inte fick plats då och jag vill verkligen gå den här kursen för både han och jag behöver det.

Finns det ingen plats till oss den här gången heller så kommer jag nog att gå kursen någon annanstans för jag kan inte vänta ända tills nästa vår bara för att gå där även om det är där jag hellst går...


hjälp till att hålla tummarna för att vi får gå kursen!

Skapa flashcards