Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Lisa - 25 augusti 2011 09:28

Igår så bestämde jag mig för att det är lika bra att börja rensa bland alla våra saker nu för annars kommer vi stå där på flyttdagen med en onödiga saker som vi inte vill ha. Så jag gick in i klädkammaren och rotade lite tills jag hittade en gamal matta som jag fått men som inte är min stil och bestämde mig för att den här ska jag sälja!

Sagt och gjort, jag lade ut mattan på golvet i köket och Dexter blev superglad och kröp fram och tillbaka på mattan så jag nästan inte hade hjärta att sälja den :P Men jag mätte iaf den och så tog jag kort på den innan jag rullade ihop den igen Den var nog ännu roligare ihop rullad tyckte Dexter för han var på mattan hela tiden så tillslut fick jag lägga mattan i vardagsrummet :P

Iaf så lade jag upp mattan i en köp och säljgrupp på facebook för 50kr och efter en timme så var den såld :D Så nu är jag supertaggad att börja sälja saker :P

Ovido - Quiz & Flashcards