Alla inlägg den 19 september 2011

Av Lisa - 19 september 2011 22:24

Mmmm...marab... nej digistivekex och ost <3

Just nu sitter jag hemma hos mamma framför datorn och mummsar digestive och har det bra :) Jag ska sova här ikväll för imorgon kommer det en målare hit som ska kolla på lägenheten och göra en kalkyl på hur långt vi kan komma med våran budget :) Ska bli spännande och det känns som att flytten börjar närma sig nu :)


jag hade tänkt att lägga in en film på Dexter men jag kom på nu att jag glömde mobilsladden så jag kan inte föra över den =/ tråkigt.

Jag har iaf kommit  på hur han tar sig ur gåstolen nu, Antingen så glider han ur den på sidan eller så häver han sig över och tar tag i nederkanten och drar sig ut. Han ser ut som en liten knubbsäl när han glider över kanten <3

Ovido - Quiz & Flashcards