Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Lisa - 2 mars 2012 20:42

Nu kommer det ett långt inlägg här!


Till en början kan jag berätta att Dexter har varit hos tandläkaren för första gången idag och han skötte sig jätte bra :)

Han charmade alla i väntrummet, tanten i receptionen och sen tandläkaren också när han ändå höll på :P

Hon tittade en liten snabbis på hans tänder och tyckte att vi hade skött dom bra, sedan berättade hon om hur man skulle sköta tänderna och slutade med "fortsätt bara så som ni har gjort så kommer det bli bra"  Då blev man lite stolt kan jag säga ^^ Jag har tidigare varit orolig att det jag har gjort inte har varit tillräckligt men nu fick jag svar på de :)

När han var färdig där (efter typ 10min) Så knatade vi över till konsum och handlade lite. Dexter tyckte att det var jätte kul att få springa själv där inne och passade på att välta lite raklödde som pappa fick ställa upp :P


Efter konsum for bilen mot Arken zoo och vi tittade lite på deras fiskar. Tyvärr konstanterade jag ganska snabbt att det inte är ett bra ställe att köpa fiskar på =/ Men det finns som tur är två andra bra ställen :)


Väl hemma igen så lekte Dexter lite med pappa innan det blev kram kalas och det var dags för Daniel att åka till Växjö på någon rugby turnering eller vad det var. Han skulle iaf spela ett par matcher :P


Any way... när jag borstade tänderna på Dexter på kvällen sen så upptäckte jag att en tredje tand i underkäken kommit upp :) Dext betyder att någon gång efter vi var hos tandläkaren så bestämde sig den lilla bissingen för att titta fram :)


Nu tänkte jag bjuda på ett par bilder från igår när Dexter målade med fingerfärg :)

                           

Skapa flashcards