Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Lisa - 31 mars 2012 14:43

Jag filmade Melker nyss när han gick in i buren själv och så här ser det ut :)


Nu är jag också lite sjuk med feber och ont i kroppen/halsen så jag roar mig med att kolla på live streaming på en tik som ska valpa innom dom närmsta 10-12 timmarna och hoppas på att jag lyckas träffa in det :) 

Av Lisa - 31 mars 2012 07:51

Igår kände jag väldigt starkt att jag ville skriva om hur mysigt det var att ha mina två favoritkillar snarkandes bredvid mig, om hur duktig melker var som öppnade burdörren själv och gick in och lade sig när jag så "kom så går vi och lägger oss", hur mysigt vi hade på våran skogspromenad.

Att han var super duktig som kom på inkallning, hoppade och ballanserade på stenar och snirkliga rötter, att han lade sig på en jätte tunn sten som var smalare än han själv och att det gick jätte bra med fot.

Men det roligaste av allt jag ville skriva om var att jag satte melker ner, gick 10-15 meter bort och kommenderade "hopp upp" var på melker rusar mot mig och hoppar upp i min famn utan att tveka fast det är första gången för honom.


Men inget av det där han jag skriva efter som att dexter plötsligt satte sig upp i sängen och började spy mitt i natten :(

Ovido - Quiz & Flashcards