Alla inlägg den 6 april 2012

Av Lisa - 6 april 2012 12:28

Vi är fortfarden hostiga och sjuka här hemma. Dexter somnade nyss i sin stol framför en film <3
Jag lyckades iaf lirka ur honom och lägga honom  i sängen så nu ligger han och sover där :)

Själv håller jag på med en väldigt jobbig men rolig uppgift. Jag håller nämligen på att välja ut vilka bilder som vi ska skriva ut och sätta in i hans fotoalbum och det är verkligen en evighets göra kan jag lova :P Jag tyckte inte att jag fotade så mycket när han var liten men det har jag ändrat uppfattning om nu!


Igår när vi ändå var nere på stan i andra ärenden så passade jag på att köpa ett album och lite söta ugglor som jag skulle sätta på albumet. Det blev faktiskt riktigt bra måste jag säga även om jag kom på att jag ville göra på ett annat sätt halvägs in i projektet men då var det för sent :P

 Så nu håller jag som sagt på att leta runt bland alla tusen och åter tusen foton vi har på Dexter <3   

   

Ovido - Quiz & Flashcards