Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Lisa - 9 maj 2012 12:17

Igår när jag hade hämtat Dexter från dagis så tyckte jag att han kändes lite varm så jag tog tempen på honom och mycket riktigt så hade han feber lilla skrutten :(  38,6 hade han <3

Han somnade så fort Daniel lade ner honom i sängen och sedan sov han till kl 4 ungefär när Daniel gick upp.

Då fick han lite välling och sedan somnade han om. Klockan 5 vaknar jag av att han sitter och spyr lilla gubben :(


Det fick bli en snabbdusch och sedan gick vi och lade oss i våran säng och så sov vi till 8:30.

Han var jätte seg och mammig och ville inte att jag skulle vara ifrån honom en enda sekund <3

Vid 10 så fick han lite vatten för att se om han fick behålla det. Det fick han så då fick han en smörgås också.

Han har inte sovit något mer men vi har legat framför tvn hela förmiddagen och tittat på barnkanalen. Jag låg med benen över armstödet i fotöljen, Dexter på min mage alldeles kokhet i bara blöjan och Melker låg på mina ben och mös^^

Efter en stund började Dexter pilla lite på Melkers svans och sedan gick han till tassarna och öronen också :P

Melker verkade tycka att det var ganska mysigt också för han låg helt stilla och blundade <3 Sedan gick Dexter fram och satte sin panna mot Melkers pappa och gosade.


Jag tror Melker tycker att Dexter är mycket mysigare nu när han har börjat att klappa lite finare än vad han gjorde förut :P


Nu ska viäta en sen lunch och vänta på att pappa ska komma hem igen :)

Ovido - Quiz & Flashcards