Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Lisa - 22 maj 2012 15:27

Jag ångrade mig, jag tänkte att jag lägger upp några bilder här för jag kom på att jag lösenord till dayviews och det är inte alla som har den så här kommer några bilder :)


Eftermiddags fikat på spat :)

 

Alla mina sötnosar vilar middag <3

 


Bilderna från Parken Zoo :)

        Dexter igår när vi åt mellis på balkongen :)  

Av Lisa - 22 maj 2012 11:09

Nu är det ett bra tag sedan jag skrev här igen men jag har helt enkelt inte haft någon lust fast det har hänt en  massa roliga saker.


Till att börja med så kan jag ju säga att mamma och jag hade det jätte mysigt på våran spa-helg och jag skulle lugnt vilja göra om det även fast jag blev matförgiftad/magsjuk :P Vi fick skön aromamassage, bada i en ved eldad tunna ute i det fria och bli bjudna på champanje, fri tillgång till deras fina pool, bastu, ångbastu och bubbelpool. Det var helt enkelt en perfekt för tidig födelsedagspresent :)


Sedan har vi varit ute i sundbyholm hos Dexters farmor och farfar och haft det trevligt ett par gånger, varit hos mamma och Petter och så var vi till Parken Zoo ett par timmar förra veckan och hade det underbart i det varma vädret.

Dexter tyckte att det var spännande att åka skrinda, titta på alla djuren och klappa dom inne på barnens Zoo :) Fast bäst var nog surikaterna. Där satt han länge och tittade och dom kom fram till honom flera gånger och satte sina små söta tassar mot glasrutan <3

Det finns en hel bildbomb från parken zoo på min dayviews som ni hittar här http://dayviews.com/verticalvein/2012/5/17/


Igår började jag baka lite inför min födelsedag och idag ska jag fortsätta med det :) Först lämnade jag Dexter på dagis, sedan 2,5:an med Melker och nu ska jag börja baka muffins innan jag ska dammsuga lite tänkte jag :)

Ovido - Quiz & Flashcards