Alla inlägg den 24 september 2012

Av Lisa - 24 september 2012 23:55

Kan inte sova och ligger istället och tänker på vad jag ska baka till på fredag när Daniel fyller år. Än så länge har jag två saker spikade... tror jag iaf :)

Av Lisa - 24 september 2012 11:13

Igår så infann sig hela familjen plus morfar, Ulla, Hanna, och min farmor och farfar i Vilsta för att springa/titta på ett terränglopp.


Dexters lopp gick först och han var jätte duktig och sprang/gick hela vägen själv. Han fick hjälp av pappa att springa rätt och efter ett tag hade han även morfar och Hanna som hjälpte honom över mållinjen :)
Våran lilla kämpe sprang 300m och fick en handduk och en medalj för sin insatts <3

 
   

 


Sedan var det dags för Pappa, Morfar och Hanna att springa sitt lopp, 10km i tuff terräng!


Loppet började ganska tufft och dom skulle springa upp för vilsta backen och sedan ner för den igen innan dom sprang in i skogen för att vara borta ungefär en timme.
(Dom här 2 bilderna hittade jag här http://www.facebook.com/pages/Salomon-Trailtour-i-Eskilstuna/117768064902397)

   
Daniel sprang på 59 minuter och Morfar och Hanna på ca 70-80 minuter :)

 
Daniel klarade sig ganska bra från leran iaf :P


När loppet var över så åkte vi hem så Daniel kunde få tvätta av sig och Dexter sova en skvätt medan jag gjorde det sista på tårtan. Där efter åkte vi hem till mormor, Petter, Simon och Melvin som fyller 9 år idag :) Monica och Olle var också där och åt Tårtan tillsammans med oss :)

   


 

Skapa flashcards