Alla inlägg den 25 september 2012

Av Lisa - 25 september 2012 20:49

Usch vad ledsen jag blir på våran värdelösa ugn! Det år ingen idé att försöka göra någonting i den då den bara bränner allting.
Den gräddar ojämt vilket resulterade i att halva plåten blev svart och den andra delen precis klar... 3 st plåtar av denna sort. Jag ger upp med den här ugnen. Det blir köpefika på fredag ist!

Av Lisa - 25 september 2012 11:21

Så nu är vi hemma igen. Vi tog en rask promenad till djuraffären och sedan tog vi god tid på oss där inne.
Man måste ju titta på alla gulliga små finkar och undulater, dom hade speciellt en superfin liten undulat där somjag inte skulle tacka nej till ^^
Sedan gick vi och hämtade foderpåsen. Den här gången fick han med anksmak  för bisonsmaken var slut som han brukar få, sen fick han en liten grön tandborste också som han ligger och mumsar på nu :)
När vi skulle betala sedan så fick dom något jätte problem med kassasystemet så jag ska gå dit imorgon igen och betala för mina saker ist :)

Här kommer en liten film på Melker när vi är på väg hem :)


Han bar det hela vägen hem och släppte den inte ens när han kissade som ni ser :P Det gick bra att skälla en gång med den i munnen också men sen tappade han den :P
 

Av Lisa - 25 september 2012 09:47

Stressig morgon på er! Isag vaknade Dexter och jag 8.20 vilket inte är så jätte bra när han ska vara på dagis kl 9!

Så vi körde allting i 180 :) Byta blöja, äta frukost, på med kläder, borsta tänder, på med ytterkläder och sedan iväg till Dagis. Tror bara vi blev typ 5 minuter försenade så det var skönt. Sedan gick jag in på ica och handlade till fikat på fredag och så hittade jag en liten hink med gatukritor för en billig peng till Dexter så dom köpte jag också ^^
Nu har jag precis kommit hem och ska ta Melker och promenera till djuraffären för att fylla på hans matförråd.
Det är en väldigt kissnödig hund här hemma just nu så det är nog bäst att vi går nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards