Alla inlägg den 27 september 2012

Av Lisa - 27 september 2012 20:54

Igår så åkte Melker till Daniels syster Sandra och ska vara där till på söndag.
Jag vill testa hur det känns att vara utan honom innan det händer på riktigt.
Så imorse när jag och Dexter gick till dagsi så behövde jag inte ha dåligt samvete, jag passade på att gå in på ica och handla en present till Loke också och så gick jag hem. När jag kom hem så var det helt tyst och tomt när jag öppnade dörren och jag kände bara hur fan ska jag klara det här när han är borta för alltid?
Jag tog mig en bit choklad för att få annat att tänka på och började "virka" på min flugsvamp en stund. Jag kommer nog få göra om den ett par gånger till innan jag blir nöjd men det känns som att jag har fått lite mer flyt nu iaf :)


När klockan var närmare 14 så promenerade jag till Dexters dagis och hämtade honom, stoppade honom i vagnen och så gick vi till djuraffären. Jag förälskade mig i en söt liten undulatflicka och Dexter tyckte väldigt mycket om kaninerna :) Daniel mötte oss där när han slutade och så fick han betala ;P jag köpte 3 st nya växter till Bob och en hörntoalett till Vidar :)

Vi mötte Nina och lilla goa, söta Dante där också :)


Efter djuraffären åkte vi till Folkesta. Daniel och Dexter gick till Jula och jag gick in och tittade på rusta. Hittade bland annat en söt vaxduk som vi ska ha i köket sen när jag har fixat med bordet :)


Hemma har vi bara städat, städat och städat. Jag städade till Vidar och Bob och Daniel gjorde det mesta andra men det gjorde inte så mycket sa han som tur var :) Sedan gjorde Daniel iordning sin egna tårta eftersom att jag vägrar röra ugnen, vi är inte kompisar längre efter att han bränner alla mina saker jag gör =/


Nu har jag suttit en stund och fört över bilder från Daniels mobil till Datorn så här kommer två ovisade filmer på Dexter :)



 
 

Ovido - Quiz & Flashcards