Alla inlägg under september 2012

Av Lisa - 20 september 2012 14:02

Vi hittade ingenting igår fast vi var ute 1,5 timme i regnet. Trotts det så tyckte både Daniel och jag att det var riktigt roligt så geocaching kommer vi att testa fler gånger. Förhoppningsvis med lite bättre väder och resultat :)

Idag kommer mamma hit och ska passa Dexter och Melker för Daniel och jag ska ha det mysigt med spabehandling och sedan äta mat tillsammans <3

Av Lisa - 19 september 2012 18:13

Tanken var ju att Dexter och jag skulle gå till skogen eller en lekplats idag men så blev det inte. Efter lunchen så var Dexter jätte trött så han fick lägga sig direkt och somnade efter bara 5 minuter så då gick jag ut lite snabbt med Melker så han fick kissa och sedan gick vi också och lade oss för en liten tupplur. Men den blev inte så liten, Dexter vaknade inte förräns 15:30 :p

Daniel lagade god mat till oss och så bestämde vi oss för att dexter skulle få vara vaken till 20:00 idag så nu är vi ute i lekparken med regnkläderna på för att testa på geocaching för första gången :)

Av Lisa - 19 september 2012 13:05

Test

Av Lisa - 19 september 2012 08:41

Idag får Dexter vara hemma från dagis. Han har hostat hela natten och han kändes varm och lite seg så då får han en hel dag med mamma och Melker ist.
Jag funderar på om vi ska gå upp i skogen eller om vi ska gå till någon lekpark så han får leka av sig ordentligt.

Först ska vi i alla fall äta frukost och jag ska träna lite

Av Lisa - 18 september 2012 19:55

Igår laddade vi över alla 788 bilder och filmer till datorn som jag hade på min mobil. Sedan instalerade Daniel om min mobil och fixade så att jag nu kan ladda ner olika roliga appar som alla andra :)
Så nu har jag fixat en app så jag kan blogga via mobilen :)

Nu till något helt annat, klockan 18 idag var Daniel och jag på vårat första föräldrarmöte på dexters förskola :)

Av Lisa - 13 september 2012 09:50

Nu har det varit väldigt tyst här den senaste tiden och det har hänt ganska mycket här hemma. Både roliga och mindre roliga saker...

Jag kan ju börja med att berätta att Daniel och jag har bestämt oss för att Melker ska få flytta till en annan familj.
Det var en väldigt svårt beslut att ta men efter flera månader av funderingar så kom vi tillslut fram till att det är det bästa för Melker, så nu på fredag så kommer det ett par för att titta på honom och jag hoppas att dom tycker lika mycket om honom som jag gör för då kommer han att få det väldigt bra.

Om vi istället ska prata om något roligt så kan jag berätta att vi har gjort i ordning Dexters rum nu :) Det är inte helt klart men det är på god väg.

     

Ovido - Quiz & Flashcards