Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Lisa - 12 oktober 2012 13:59

På fredagar är inte Dexter på dagis så idag bestämde jag mig för att vi skulle hitta på något roligt tillsammans.
Först åt vi frukost tillsammans framför barnprogramet sedan när vi hade borstat tänderna och klätt på oss så gick vi ut till bussen.
Det var väldigt spännande tyckte Dexter fast lite tråkigt också eftersom att man var tvungen att sitta still.

I alla fall så kom vi ner på stan utan problem och så gick vi till panduro och köpte ett startkit till macaroon.
Vi gick genom nyfors, handlade lite, träffade Viktor och till sist kom vi fram till mormor.
Eftersom att våran ugn är så värdelös så tänkte jag låna mammas ist :p
Dexter tyckte att det var jätte kul att vara här och spred sina leksaker över varenda cm av golvet innan han till slut slocknade.

Nu ligger jag i deras soffa och väntar på att jag ska få fortsätta baka.

Ovido - Quiz & Flashcards