Alla inlägg under december 2012

Av Lisa - 18 december 2012 22:00

Det kändes verkligen overkligt när vi klev av flyget, kunde det verkligen vara så att vi verkligen var på Teneriffa? Så klart var det så och efter att ha stått och väntat på våra väskor i vad som kändes som en evighet kom vi då äntligen ut i sommarvärmen... trodde vi, det var bara 19-20 grader ute så vi fick behålla våra tröjor på oss. När alla som skulle till samma hotell som oss hade samlas började snirkliga och snabba bussfärden till Los Gigantes :) Vi checkade in och blev skjussade till vårt rum.Vi packade upp och donade lite på rummet innan vi gick bort till matsalen för att äta middag. Det fanns överdrivet mycket mat att välja på så det slutade med att nästan alla åt för mycket :pPetter och Melvin gick tillbaka till rummet medan mamma och jag tog en promenad på hotellet innan vi gick tillbaka och lade oss.

Av Lisa - 15 december 2012 12:24

Nu sitter jag här på flygplanet och väntar på maten :) så himla smidigt att ha gratis wifi till alla resenärer!Vi har varit i luften ungefär en timme nu så det är 5 timmar kvar innan vi är framme.Melvin sa en sån himla rolig sak när vi satt och tittade ut över molnen som bredde ut sig under oss.Han sa " dom som är kristna flyger inte flygplan så dom vet inte att Gud inte har något hus här någonstans" haha det var bara så himla klockrent så jag var tvungen att dela med mig :PDaniel jag försökte ringa dig innan jag klev på planet men det var upptaget hela tiden :/ pussa Dexter från mig (och mig/mormor)<3

Av Lisa - 15 december 2012 09:13

Gud så trött jag var imorse när klockan ringde men upp kom jag iaf :) Fast jag fick knappt i mig någon frukost och så satt jag och frös hela tiden.
Men nu är vi iallafall på Arlanda och jag har köpt ett par hörlurar och en ramlösa :)
Pratade nyss med Dexter och Daniel också <3

Av Lisa - 15 december 2012 01:42

Usch så dumt det blev men det var ju så roligt. Nu när jag äntligen hade en dator att sitta vid så passade jag på att titta på sånt som inte funkar så bra i mobilen. Sedan har jag pratat med Sandra i facebook chatten i alldeles för många timmar så nu är det verkligen dags att lägga sig så jag får sova några timmar iaf innan det är dags att vakna. Klockan står på 5!

Av Lisa - 14 december 2012 20:52

Nu sitter jag här vid mammas dator och tittar på när dom springer fram och tillbaka och packar ner alla saker i väskorna. Skönt att jag redan gjort det ^^
Men nu börjar jag bli lite nervös, sist jag åkte flygplan var när jag var 12 :P


Fast jag förstår inte hur jag ska kunna klara mig i en vecka utan mina fina killar för dom saknar jag redan nu :( Men dom kommer nog att ha det riktigt mysigt när det bara är dom två :)

Av Lisa - 14 december 2012 13:48

Nu har jag varit hos tandläkaren och det var inte som jag trodde. Efter ett par foton alldeles för långt bak i svalget för att det ska vara bekvämt kunde dom konstatera att det inte rörde sig om någon liten ben bit som vandrade utan att det var visdomstanden i överkäken som hade vuxit så mycket så jag bet mig själv i tandköttet. Tandläkaren slipade till tanden och känns det som vanligt igen. Om jag skulle få problem igen så skulle vi ta bort tanden :) sedan till lade han att jag hade riktigt fina tänder :) vilket gjorde mig glad eftersom att jag alltid glömmer att använda tandtråd :p
Nu har jag fått mig en kall och härlig (mest kall) promenad hem :)

Av Lisa - 14 december 2012 11:18

I natt/i morgon lämnar jag kalla Sverige för en vecka och lägligt nog så har jag fått tandvärk i en tand som inte finns...
För ett år sedan ungefär drog jag ut en visdomstand och nu igår så har jag fått ont på samma ställe som den satt. Så nu har jag fått en akut tid till tandläkaren som också tyckte att det var väldigt konstigt

Av Lisa - 5 december 2012 08:08

Jag älskar mornarna med Dexter <3
Han kommer nästan alltid och väcker mig genom att han vill krypa ned under mitt täcke och mysa lite :)
Idag var vi uppe och tittade på julkalendern och åt frukost tillsammans.

Ovido - Quiz & Flashcards