Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Lisa - 28 januari 2013 19:39

Igår kväll fick Dexter feber och hostade mer än han gjort dom senaste dagarna.

Det var så illa att Daniel fick lägga sig på soffan för att orka ta sig upp till jobbet på morgonen.


Naturligtvis så var det just idag som jag skulle på ett möte... men som tur är har Dexter en väldigt snäll farmor och ställde upp på väldigt kort varsel för att passa sitt lilla barnbarn :) Han sken upp som en sol när hon kom och jag lämnade dom lekandes på golvet i hans rum.

Mötet gick förvånandsvärt snabbt och allting kändes väldigt bra så från och med den 5 februari ska jag dit en gång i veckan :)

Precis när jag hade satt mig på bussen för att åka hem så ringde Simon om han fick komma över så jag blev tvungen att be busschaffören att öppna dörrarna igen så jag kunde kliva av och så kom Simon och hämtade mig ist :)


Daniel och jag har skaffat Netflix nu så vi satt och tittade på en barnfilm med Dexter som inte orkade göra så mycket annat just då, sen var det lunch och efter det fick Dexter gå och sova middag. Simon och jag tittade på en serie som heter "The modern family" som var riktigt bra :)


Nu kom Daniel precis hem från affären, vi ska ha "moffar"-afton ikväll ^^  


Ovido - Quiz & Flashcards