Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Lisa - 3 februari 2013 09:30

Nej nu har jag verkligen fått nog av den här sjukveckan! Igår var Dexter feberfri och pigg och både Daniel och jag kände oss på bättringsvägen.
Men så var det tydligen inte... allt började med att Daniel helt plötsligt kände av sin astma för första gången på 10 år så han fick låna astma medicin av sin syster. Sen var han helt skakis och hade 150 i vilopuls ist för typ 60-70 som han normalt har. Så vi gick och lade oss. Ett par timmar senare kommer Dexter in, kokhet och med 39 graders feber... igen. Om inte det var illa nog så har jag blivit ännu mer förkyld! Suck säger jag bara... en rolig sak var iaf att vågen fortfarande pekade nedåt imorse när jag vägde mig :)

Av Lisa - 3 februari 2013 00:08

Suget för att träna och äta rätt har farit "käpprätt" åt helvete under förkyldningen... jag har fuskat och ätit onyttigt och så klart inte kunnat träna något under tiden så vi får se vad vågen visar för "roligt" resultat imorgon :P

Men nu har suget för träningen börjat in finna sig igen bara för att jag kikade lite i HM katalogen på alla fina kläder jg vill ha men som jag inte passar i nu så nu vill jag inget annat än att bli frisk så jag kan dra igång med träningen igen! :) Beach 2013 here I come som man brukar säga :P

Skapa flashcards