Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Lisa - 8 februari 2013 12:06

Den här dagen har varit hemsk hittills... Dexter har varit så otroligt gnällig och skrikit och gråtit för ingenting hela dagen. Daniels sjuka har blivit värre och jag har huvudvärk från helvetet med lite feber på det... familjen är på topp känner jag!
Vi har iaf fått en tid till vårdcentralen kl 14 idag så får vi se vad dom säger.

Av Lisa - 8 februari 2013 08:32

Igår hade vi bara tråkigt, tråkigt, tråkigt ända tills vi åkte och handlade :) Som vanligt blev det Ica Maxi när vi ska storhandla för den affären tycker jag är roligast ^^

Efter tt vi hade handlat alla sjuttioelva saker som vi behövde fick Daniel för sig att vi behövde lite fika, vilket alltid är trevligt för det är inte så ofta han föreslår det :)


Efter affären åkte vi till djurmagazinet där jag köpte två cabombor till akvariet. Fast nu i efterhand ångrar jag att jag inte köpte en till.

Sedan var det flera timmar av väntan innan det var dags att åka och köpa fisk!

Vi kom dit precis när dom hade öppnat och jag gick runt och tittade lite på allt som fanns där bara för att det är så kul^^ Sedan fick jag hjälp av en riktigt trevlig kille där som håvade upp mina 11 nya kolglödstetror :D Jag skulle egentligen ha 10st men han la i en extra för att vara på den säkra sidan och det gjorde ju inte mig något ^^


Dexter verkade känna igen stället iaf för när vi klev ur bilen så sa han "titta pisk" alltså titta fisk ^^ Han kommer nog tycka att det är jätte kul att åka dit sen när han blir lite äldre.

Nu simmar det iaf omkring ett helt litet stimm tetror i mitt akvarium ^^

Ovido - Quiz & Flashcards