Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Lisa - 12 februari 2013 13:40

Imorse vaknade jag med ett ryck och kände på mig att vi hade försovit oss. Mycket riktigt så hade inte klockan ringt så det var vara att väcka Dexter och skynda sig att få i honom frukost och på med kläder.
Vi kom iaf i tid till dagis och sedan gick jag till bussen för att åka ner på stan.

jag spenderade 1,5 timme på Tuna med gruppen och det var faktiskt riktigt bra den här gången.
Efterår var jag precis slut och jag vet inte om det berodde på att det är lite jobbigt att vara där elelr om det bara är förkyldningen som ställer till det.

Det kan ju också vara att jag inte hann få i mig någon frukost i morse så jag svepte i mig en Nutrilett och tog en liten sväng inne på Åhlens innan jag åkte hem.


Nu har energin precis runnit ur mig så nu ska jag krypa ner i soffan med mitt täcke och kudde och hoppas på att Daniel och Dexter köper med sig en semla till mig. Det är så skönt att Daniel slutar så tidigt som han gör så han kan hämta Dexter när jag inte kan/orkar göra det själv :)

Ovido - Quiz & Flashcards