Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Lisa - 18 februari 2013 20:23

Nu har jag precis kommit hem från ett core-pass. Mitt första någonsin och det var faktiskt riktigt kul :)
Dom första 10 minuterna kände jag bara att jag ville hem för det var så fruktansvärt jobbigt men sedan kom jag in i det och då blev det riktigt roligt! Jag kan absolut tänka mig att köra det en gång till :)

Nu är jag lite lagom öm i magen, lår och armar och väntar på att bli serverad mat som min älskling har gjort <3

Av Lisa - 18 februari 2013 09:16

Oj oj oj så trött Dexter var i morse! Jag han duscha och äta frukost innan han behagade komma upp :P

Men ja så blir det ju när man vägrar somna på kvällen.
Jag känner iaf att jag han vra ganska så effektiv på morgonen innan vi behövde gå.

Jag gjorde iordning en ny resår i Dexters overall och så sydde jag fast knapparna ordentligt nere vid benen och fixade flärparna som håller fast skorna på plats. Allting gick under 30 min så vi han i tid till dagis som tur var :)


Väl på dagis så har dom äntligen satt igång skärmen som dom har  på väggen så jag och Dexter stod 5 minuter och tittade på bilder från när dom var ute och lekte i fredags :)

Skapa flashcards